خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

 پویایی و انگیزه بالای رزمندگان تیپ ۸۲ به افتخارات این یگان افزوده است

حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: جوانی و پویایی و البته انگیزه های بالای رزمندگان به انجام ماموریت های این تیپ کمک شایانی کرده و بر افتخارات این یگان می افزاید.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۰۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج‌، حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار سردار افروزی و جمعی از فرماندهان تیپ ۸۲ بیان کرد:

اوصاف تیپ ۸۲ و ایثار رزمندگان این مجموعه را از سال های دور شنیده بودم و در بازدید از این یگان پر افتخار بیشتر از آنچه که شنیده بودم را دیدم.

وی گفت: جوانی و پویایی و البته انگیزه های بالای رزمندگان به انجام ماموریت های این تیپ کمک شایانی کرده و بر افتخارات این یگان می افزاید، لذا به شما و مسوولین امر تیپ ۸۲ تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما و همرزمانتان موفقیت روزافزون را مسئلت دارم.

در ادامه این دیدار سردار مهرداد افروزی با بیان بخشی از عملکرد تیپ ۸۲ سپاه استان گفت: هر آنچه که در مورد تیپ۸۲ که شنیده اید و دیده اید اخلاص فرماندهان گذشته و تلاش رزمندگان یگان است که در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی خوش درخشیدند.

وی گفت: باعث افتخار است که در یگانی مشغول به انجام وظیفه ایم که بیشترین تعداد ماموریت را در سطوح مختلف داخلی و بین المللی داشته است و امروز با قاطعیت و یقین می توانیم اعلام کنیم تیپ ۸۲ همچون گذشته برای تحقق اهداف انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری و انجام ماموریت های گوناگون در سطوح مختلف آماده است.

گفتنی است؛ در این دیدار حجت الاسلام مومن مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ و سرهنگ پاسدار اکبر همتی معاون هماهنگ کننده نمایندگی و فقیه در سپاه استان و سرهنگ پاسدار مهدی کارگر جانشین فرمانده و جمعی از مدیران تیپ ۸۲ نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها